VAD I HELVETE?!

Otroligt produktiv dag. Trodde att jag skulle få avnjuta en gästföreläsning av en skön snubbe vid namn Bo Reimers men oh vad jag hade fel! Åkte in mot Malmö vid tolv, kom fram ett som tänkt. På tåget var jag med om något otroligt: Mannen framför mig, 30+ och gift sitter med ett par svarta Buffalo-skor på sig? Vad i helvete?! Ghettokidzen_95 omkring mig var lika förvånade. Vem kunde tro att någon fortfarande hade på sig sådana skor? Vad hände ens med Buffalo-skor?

Väl framme i Malmö rusar jag i kylan bara för att märka att ingen är i föreläsningssalen. Fattar ingenting, tio minuter senare begriper jag att föreläsning istället skulle hållas på denna Bo Reimers institut. Hittar inte alls dit, googlar hysteriskt efter något som skulle kunna vara stället men icke. Ger upp totalt, väntar på ett tåg som är försenat - såklart. :-D Åtnjöt en lång tågresa där jag träffade en hop främlingar, väntade i en kvart i Svedala där jag även såg en stor sydafrikansk flagga. Så jävla vardag!

P.S. Köpte The Phantom's Revenge nya EP på Beatport, fet!


Thought by: elno

Rick - Årets 12-åring & mest påfrestande!

Vi måste börja träffas oftare. Känns som att det ALDRIG blir av.

Och nu har jag tittat igenom bloggen och kommit på vad jag saknar.

Olle, adoptivklassen och kladdekage. (OCH EMMA!)

Vad tycks!?

2010-12-03 @ 20:03:05
URL: http://elno.devote.se