Disque Oh

En aningen avslappnad och nyduschad Olle som komponerar detta inlägg. Spenderade mycket av min lördagskväll till att sortera/ta bort massa gammal musik från datorn. Känns bra att få bättre ordning på det hela, började även ordna upp genremässiga playlists. Avslutade det hela med att se Inception som var intressant och helt klart sevärd.

Idag har jag fortsatt ordna playlists och njutit av ny musik. Väntar på att E ska komma hem från Sthlm också ;-)
Gjorde mitt första köp på Beatport igår, ger cred för en gångs skull osv (James Curd äger) Känner mig även måttligt nöjd över att jag fixade om stilmallen så att menyn kom på rätt plats igen. Grymt sugen på att få tag i en medelmåttig mixer så man kan hysteriskt vrida på knobs, frågan är bara var man ska börja leta?



p.s. Följ min blogg med bloglovin (för bloglovin tvingar en att verifiera sig!)