H0ESK0ELEPROV m.m

Hann med ett och annat högskoleprov, en festlig tillställning med vänner och mat i helgen. Jag måste konstatera att tzatziki och fetaost är så jävla god mat. Mat är så jävla gott och jag är så jävla hungrig just nu (förtvivlat hungrig) men jag äter aldrig för mycket. Det kan _aldrig_ bli för mycket mat.

Jag kan även konstatera att det är otroligt varierande att åka tåg. Man är alltid med om något nytt beroende på när man åker tåg. Idag när jag åkte mellan kvart i fem och fem i halv sex kan jag konstatera att: Människor är i helt hysteriska fysiska tillstånd när de åker tåg vid denna tid. ANTINGEN är de helt otroligt trötta och hänger med huvuden hit och dit, med öppna munnar och i vissa fall dreglande t.o.m. KALAS! Andra väljer att helt enkelt inte somna och istället stirra maniskt ut genom fönstren då hungern är ett större problem än trötthet. Jag såg så många spännande ansiktsuttryck och sovställningar idag att jag skulle kunna rita en tavla. Fan vad kul det är att åka tåg!

Miami Horror är vad du får om du blandar tropisk djungel och Australien?