Shoutout!

Så jävla frisk igen, nästan. Vågar inte chansa på att locket för örat har släppt än, nojar bara sönder så fort jag försöker tryckutjämna. Vi lämnar det kapitlet för nuläget! De senaste dagarna har jag haft koncentrerad kvalitétid med mig själv. Försökte till en början driva bort sjukdomarna med intensiva PS2-sessions. Funkade verkligen inte, till slut fick jag bara inse att ingenting är lösningen för allting. Att bara sova samtidigt som man hettar upp som en bastu är helt enkelt det optimala sättet man blir frisk på. 

Juste, mina shoutouts, satt och tänkte på det igår. Det är svårt att visa sin uppskattning till många människor. Sitta där och skriva fina privata meddelanden på Facebook till 10-15 pers, fin gest i all ära men lite för mycket möda. Sen finns det ju folk jag hade velat skriva till UTAN Facebook, ännu mer problematik. 

Emma - För du är en helt fantastisk individ vars personlighet går ihop med min. Jag gillar hur du hanterar all min spontanitet och dina reaktioner är i många fall helt klockrena. Jag vet ingen som har så många spännande ansiktsgester så som du. Du har de där små unika detaljerna som du inte ens själv är medveten om som gör min dag. Sluta aldrig vara diiiiig :-)))))))

Ni i klass - För det första, gå till klass. För det andra, fan, jag saknar er! Ni vet vilka ni är, det här är ingen global shoutout till alla som går i gymnasiet. Jag har dagligen så jävla mycket jag hade velat ta upp med er, trakasserat er om/med osv. Jag vill inte vara den där typen som kommer och hälsar på alltför ofta men någon gång ska jag. Klart man kan ses över fikor men det är ju inte samma grej. Får samköra något stort snart, ni är bra, riktigt bra!

Fina vänner - Ni fina vänner, ni vet nog också vilka ni är. Jag är riktigt glad över att jag har er trots kommunikationssvårigheter (avsaknad av ANSIGDSB00000G) och jag är horribel på sms och telefon. Om det bara hade varit lättare! :-DDDD Hursomhelst, fortsätt vara lika fina vänner!





Thought by: Mr Baek

Jag saknar dig, Olof!! Du är alltför frånvarande från klass

2011-02-10 @ 22:11:16
Thought by: E

Älskar diiig!

2011-02-18 @ 18:39:13