Överlycklig

Jag förstår det knappt själv, hur stor är chansen? Igår skrev jag ett inlägg om min kärlek för Daft Punk och ett par timmar senare gör de en comeback på livescenen efter nästan tre års tystnad. Det känns som det är för bra för att vara sant, det här gjorde min vecka. Ni som inte hänger med lika bra så kan jag informera er; Phoenix spelade igår på Madison Square Garden i New York. Under de två sista låtarna kom en helt otroligt överraskning: Daft Punk stod på scen, publiken var i extas! De spelade med If I ever feel better och 1901 samtidigt som de klämde in en rockig version av Harder, Better, Faster Stronger där Phoenix kompade. Jag blev så fruktansvärt glad av att se detta och jag har kollat om och om på klippen, det är så... YEAH!

 

NU blir det dock kaffe, film (Changeling) och mer glädje.


Thought by: elno

aaaaaaah vad nice olle!!! Hade velat fota dig någon dag, det var så längesedan! :)

2010-10-21 @ 22:17:46
URL: http://elno.devote.se
Thought by: M

HOPPAS!!!!!!!! Roskilde '11. Ber till varenda icke-existerande gud i världen.

2010-10-22 @ 17:58:25