Nu framöver

är det dags att ta tag i livet, skriva cv, lämna cv - söka jobb helt enkelt. Läskigt, stort och nytt men visst fan ska det gå? Var på möte på Arbetsförmedlingen idag, det var inte så läskigt som jag trodde, synd att jag är så sent ute med att skriva in mig bara. Går allt åt skogen har jag ingen direkt inkomst förrän den 9 november... SÅ TA TAG I DET HÄR NU GRABBEN!

Förutom detta allvarliga inslag går allt annat bra, bara myser om dagarna. Letar ny musik, kompletterar sitt framtida liv inom musikbranschen? Vem vet... Hittar även en hel del trevliga plagg på Tradera om dagarna men det är ju så kärvt med ekonomin nu så jag får tyvärr tacka nej till dessa.


Perfektion


Thought by: Erica

Oh, jag blev arbetslös idag. Så jag ska minsann med till arbetsförmedlingen. Vi kanske ses där, haha.

2010-08-19 @ 01:05:37
URL: http://midnattsgator.devote.se
Thought by: Simon

http://open.spotify.com/track/7Ckhq5kZpa3bvVAWBeIpCo Riktigt bra låt, strange att den knappt fått någon uppmärksamhet, inte ens back in the days.

2010-09-29 @ 21:34:14