Åt skogen

I nuläget så fixar jag inte det här. Som det ser ut nu så kommer jag inte klara av den här hemtentan. Jag saknar material till två av de fyra frågor jag ska besvara. Är det ens någon idé att försöka? Känner bara en sjuk jävla frustration över det hela. Jag har inte haft någon motivation alls till att ta tag i den här uppgiften. Har suttit och bläddrat igenom de flesta av mina anteckningar men de gör inte saken bättre. Vill ut och mörda en snögubbe i nuläget, skotta massa snö. Bara göra något annat än att sitta här och tro att det här kommer ordna sig. 

Det blir bara självdestruktivt, det bara styrker känslan av att jag inte riktigt är sugen på att plugga än. Mest av allt hade jag velat ägna en helvetes massa tid till ljudteknik. Att/om jag kom in på Scenproduktion och påbörjade studier i något jag i nuläget tycker är kul. Hur jag än vänder och vrider på det känner jag mig bara vilsen för tillfället. Jag orkar inte ha läxor hängande efter en "igen", inte än. Hellre skulle jag haft ett jobb, sluppit ta det här extra ansvaret som behövs för att studera. Tjäna pengar, åka iväg någonstans(?) Hade varit kul om saker var lite som förr i tiden...

Thought by: Anonym

gör det då! Det värsta är att bara låta tid gå då man egentligen kunnat göra saker. Livet är för kort för att bara ångra saker man borde föra. Good luck på tentan btw.

2010-11-29 @ 18:13:55
Thought by: olle

anonym: tack :-)

2010-11-29 @ 18:31:11
Thought by: vicky

men olle, du skriver som om det vore jag som skrev för 5 dagar sen! Det värsta som kan hända är att du får en omtenta ju, skriv och skicka in det och var nöjd och ta ett möjligt problem... SEN. Lycka till med den vidriga tentan :)

2010-11-29 @ 19:35:56
Thought by: Anonym

Jo men det är inte så lätt att bara hitta ett jobb, trivas och få okej med pengar för det. Men jag kan bara hålla med fyfan för läxor gick även jag tillbaka till studier efter gymnasiet och kommer nog söka högskola efter detta men jag pallar verkligen inte läxor, jag hade mer velat bara chilla och disskutera som man gör på filosofi t.ex. Det är mys. Men det löser sig alltid för dig och mig, så länge vi har varandra <3

2010-12-01 @ 19:50:22