Hakar upp

Jag fattar inte varför jag hakar upp mig på musik på fester så mycket? Hela kvällar går åt skogen för jag inte kan nöja mig och vika mig till alla tråkiga låtar som "alla andra" lyssnar på. Det funkar bara inte för mig, jag måste verkligen ta och lära mig mixa musik och gå ut och försöka bevisa för folk. Bevisa att man inte behöver lyssna på Swedish House Maffia, Yolanda Be Cool & DCUP osv... Det finns mycket bättre musik där ute. Detta förstör mina kvällar. Tack för mig, *smått vilsen loff*

Thought by: bohno

kommer ihåg en tråkig kväll i Ystad, men det var verkligen dålig musik och en del dåligt sällskap.

2010-10-02 @ 22:35:26
Thought by: elno

Men olle.. Sån musik är rätt kul när man är ute. Tycker jag, menar trist att alltid ha tråkigt om man inte gillar musiken?

2010-10-03 @ 02:17:54
URL: http://elno.devote.se
Thought by: ilmar

dcup är ju bra som fan, bara synd att deras ironiska låt blev känd

2010-12-20 @ 00:21:03