AVSKYR ITUNES

Fan vad kul de senaste dygnet varit. Helkväll/natt i Malmö, ingen sömn och El Guincho plus lite besök här och där. Riktigt kul kväll, enda nackdelen var att jag inte kunde använda mixern som jag tog med mig men det blev bra ändå. Otroligt skönt att komma hem och sova 8 imorse, what a feeling... 

Måste säga att jag blir otroligt jävla sur på skittjänster som Itunes och alla deras jävla avtal mellan länder. Apple kan dra åt helvete, jag har försökt köpa Flight Facilities Take Me Over-remix i tre dagar nu. Skiten dyker inte ens upp på den svenska sidan och när man väl försöker köpa låten via australienska sidan så går det inte. Fan ta er och era jävla avtal, jag hatar er så fruktansvärt mycket. :@@@@@@@@@ Apropå annat, var fan kom kylan ifrån? Ge er!

Ser fram emot feta releases i veckan, Let The Childre Techno, Kitsune Parisien m.m. Nu tröttnade jag totalt på att det är för kallt! *dör*