Mosaik

Kreativiteten är verkligen som bäst på natten. Får börja parkera Ipaden i sängen redo att pränta ner det som kommer upp i huvudet. Det blir ju aldrig samma sak om man försöker återge det dagen därpå, det är surt. Av det jag minns så började jag spåna på festkoncept till sommaren, riktigt bra grejer om man bara hade kunnat pull it off. Det jobbiga var bara att man får så svårt att somna när man höjer sina förväntningar på det viset. Gjorde föresten en del designändringar igår, so fresh... Måste dock fixa en ny header - EN FANTASTISK HEADER! 

Siriusmo album läckte igår, efter två lyssningar kan jag säga att det helt klart är ett bra album. Hade dock förväntat mig lite mer nytt material iochmed det får sin stabilitet från de tunga singlarna som släppts innan. Det skulle kunna vara lite av ett Best Of-album på det viset men det är ju inte riktigt det. De nya låtarna är i överlag betydligt lugnare och inte alls lika tunga som techlectr0-låtarna. Dem kompenserar med att vara catchiga och bidrar till ett jämnt flyt i ljudbilden. Jag har dock lite svårt för vocalsen i vissa låtar som känns inkastade på måfå och High Together behövde ingen redigering i form av den album version den kom som!

Edit: En till sista grej, som den Facebook-eremit och sociopat jag är (med en nypa salt) Fan ta dem jävlarna rent ut sagt. De har ju infört en ny funktion som gör det ännu lättare för folk att mygla med kontakter och samla på sig massa människor man inte känner. Själv visste jag inte ens om det förrän jag läste om det via ett evenemang som främst var riktat som skräppost/slöseri med livstid. När funktionen infördes är det förutställt hos alla att det bara visas saker i ens logg från människor man interagerar mest med. Vad fan är det för idé? Snabbt som in i helvete gick jag till redigeringsinställningar och ändrade om så det visade allt. Gör detsamma och börja hata människor DU MED!
/ Så jävla arg på allt

Helgen? *pekar hysteriskt nedåt*


Thought by: johanna

ja visst är den! lär inte vara någon annan som har en likadan heller :)

2011-02-17 @ 13:10:19
URL: http://mixband.blogg.se/