Nytt inlägg

My Blog Posts är den enda appen jag använder på Facebook så jag själv slipper länka separata inlägg de få tillfällen jag gör nya inlägg. Jag stör mig dock något så fruktansvärt på den då den slår sig själv i ansiktet genom att ha en förhandsvisning av texten i inlägget. I hopp om att inte sälja ut mig själv för tidigt valde jag därför att förklara dettaaaaaaa

Hursomhelst, KLIPP KOPIA igår. Fin förfest i Malmoe a la PENTHOUSE-lägenhet med två våningar och allt. Slog nytt personligt rekord i att dricka upp min klassiska flaska Ecologica. Kul men samtidigt väldigt ledsamt då jag blivit alltför resistant mot det. Don't go breaking my heart asså... Ett hastigt besök på extraöppna systemet-butiken på Hansa, en vild iPod-session och med tanke på tiden en bra förfest begav vi oss. Väl på plats på KB blev det en väntan till klassiskt tråk-"dj:ande". Jag förväntar mig mer än att någon bara står och spelar hela låtar utan några slags övergångar. Då kan man ju lika gärna dra ut på sina förfester till sista minuten, det här händer alltför ofta på konsertställen. STEP IT UP!!

CC gick på scen vid halv tio-snåret, rockade loss och blev nästan lika svettiga som man förväntade sig! Overall var det en trevlig upplevelse, hade jag haft epilepsi hade jag nog dött flera gånger om med schysta str0beZ. Setlistan var inget märkvärdigt, mycket Zonoscope, en del IGC och även en BLNL-låt. Bäst var nog ändå Need You Now om jag måste bestämma mig. Det negativa med konserten var att det kändes lite för kort, varade bara lite mer än en timma, hade hoppats på 90 minuter eller så. Fick också en jävla bra påminnelse om att stå rätt alt. börja använda öronproppar. Jag stod för det mesta av konserten längst fram på höger sida och HELVETE, höger öra bara rang i över en timma efter konserten. Har varit obehagligt orolig hela dagen då det känts allmänt avtrubbat och dött. Ska verkligen stifta bekantskap med ett par öronproppar, vill inte vara med om den här öronvåldtäkten igen!

Tänkte även dela med mig av ett klipp från igår av någon annan person som var där bara för att visa hur döva vi blev;


Thought by: elno

Need you know är så bra! Men ja, öronproppar på babel är nästan ett måste, blev halvdöv efter smk och maskinen!

2011-03-11 @ 14:53:09
URL: http://elno.devote.se